torsdag den 28. februar 2008

Jeg er blevet tagged.....

jeg er blevet tagged af Jette/Tanni og selvfølgelig vil jeg lege med.....
jeg skal fortælle 7 sandheder om mig selv.
- jeg elsker min børn overalt på jorden.

- jeg har aldrig været ude at flyve, men det kommer nok.

- Jeg vil hellere købe scrap-ting end nyt tøj (men det går jo ikke)

- Jeg hader tanken om havearbejde, men nyder det når jeg først er igang. Vores have er MEGET lille, så den er hurtig ordnet.

- Jeg elsker at sove længe, det er dog ikke ret tit det lykkedes, med 3 raske dreng i huset.

- Jeg elsker blomster i stuen, men er bedst til at få kaktusser til at gro.

- Jeg ryger med vil IKKE have det inde i huset, så alle det kommer her og ryger (incl. mig selv) bliver sendt udenfor.

Nu er det meningen at jeg skal tagge 7 nye, men det bliver til kun til 2, nemlig

Rikke/scraps
og
Netti

1 kommentar:

Netti sagde ...

Sjovt at lære nyt om andre. Jeg skal tage opgaven til mig :o)