søndag den 29. januar 2012

For første gang i noget der ligner et år har jeg bestilt nyt papir og et par punches og det skulle selvfølgelig afprøves, næsten, med det samme:-)
Derfor dette LO af Thomas og min forige hund Laban.
Papiret er tim holst
swirlsene er skåret på min gamle silouette og det samme er fuglen, både swirls, fugl og tags har været ude for mine forsøg på distressing, og jeg må sige der er plads til forbedring, men alting skal jo ha' en begyndelse;-)
så er det også brugt lidt bånd, scrappersfloss, guncheboard (hænglserne) og en martha steward borderpunch. Og det giver så det resultat som I ser:-)
lig en kommentar og giv mig jeres mening
forsat go søndag aften:-)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Flot opsætning og fint pynt.
God søndag aften.

~Marlene Krogh~ sagde ...

Super søde ting du laver, her skal jeg da kigge med !!