lørdag den 22. marts 2008

scrap fødselsdag

Helle (tante Fjas), Palle, kristina og Martin var her i dag for at fejre jespers 40 årsfødselsdag, Helle og jeg havde dog aftalt at vi skulle en tur ind til byen, så hun kunne se det, næsten ikke eksisterende, scrap udvalg, som byen har at byde på, så vi tog ind til byen mans Jesper lavede mad og Palle passede børn (god fordeling ikke?). Da vi havde spist begyndte vi at scrappe, Helle er også bide af denne dejlige hobby. Egentl ig havde jeg bestemt at vi skulle deltage i cypercrop på TSC, mn det nåde vi ikke, Helle fik lavet et LO, det samme gjorde Kristina også. Hvad jeg fik lavet kan ses længere ned.
Jeg tror at Anders bliver en scrapper også, han elsker når jeg finder papir og ting og sager frem, så skal han helst sidde næsten på skødet af mig for at se. Han er bare sød, men det er lidt svært (læs umuligt), at få lavet noget, når han skal have næser helt nede i det som jeg laver.
Thomas hyggede med Palle og Martin. Han havde bare glædet sig til de skulle komme.
Her er så det som jeg har lavet i dag. En idé-bog, den er lavet af en kedelig sort notes bog, som havde være udsat for et eller andet, den var gået fra inde i, så jeg delte siderne og satte de fast i yderkanten istedet for på ryggen.

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Der er da dømt totaal hygge :o) Tillykke din mands fødselsdag.

Superflot bog du har lavet - den er virkelig flot! Og smart idé med siderne - det må jeg huske :o)

Thanni sagde ...

I har da haft en dejlig dag ser det ud til ;)..
Superfin bog du der har lavet - og smart med siderne, den idé kommer lige i huskekassen ;)

Anonym sagde ...

super flot bog!! virkelig smart ide :)

Karina Beck sagde ...

Rigtig sød bog.