fredag den 23. maj 2008

Det er ikke meget på en uge



Det er alt hvad jeg har lavet på en uge, næsten, der er lidt flere roser, men det er ikke allesammen der er lige pæne.
Jeg havde ikke en punch, som kunne bruges, så jeg måtte "designe" en model på silouetten, faktisk er det meget nemmere nu, hvor den er lavet. lig papir i maskinen og skær og lim det hele sammen. jeg har brugt Gittes Work-shop , som vejledning.
Kortet er med Rakel. Blomsten er den samme som jeg har brugt til til roserne. Skitsen er igen fra kortskitser. Papiret er mere af det som jeg ikke kan stå for, spørg mig ikke hvorfor, det er ikke noget særligt, men det er sjovt at se på.
Rakel er farve lagt med distress ink.
Jeg er nok lidt undskyldt (hvis jeg selv skal sige det;0)). Jesper er på skole i Holstebro, så han er kun hjemme i weekenden, men både drengene og jeg hygger os. Hvilket er lidt mere en man kan sige om Jesper. Da han stod op i morges var hans scoter (+alle cykler på skolehjemmet) punkteret og der var kommet et eller andet i tanken på scoteren, så den ikke kunne starte.Så nu står den ved en mekaniker i Holstebro, for at få renset motoret (ÆV). Det resulterede også i at Anders og jeg kørte en tur til Holstebro for at hente FAR.
Heldigvis var skolen klar til at på tage ansvaret, der er ikke mulighed for at låse cykler og scottere inde, og der var for få på skolehjemmet til at de havde en vagt på, så de vil vist betale mekanikerregningen (heldigvis det kan blive en dyr regning).
God weekend til alle, som kigger forbi
Posted by Picasa

1 kommentar:

Cowgirl sagde ...

Wau en dejlig rose - jeg må da vist lige ind og kigge hos Gitte for at se hvordan den er lavet - smukt !!!