onsdag den 13. august 2008

1-2-3 awards

Denne award har jeg fået af Anne Bente 1000 tak for den. Den er lavet af Tammy.
1. You can give it to one or one hundred or any number inbetween - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite (http://www.TammyVitale.com/) (so I can go visit all these wonderful women.
Purpose of the Award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Denne er fra Rumblebumle , med begrundelsen: Jeg finder utrolig meget inspiration på din blog og elsker at se hvad du nu har fundet på at lave.

The Rules of this award are:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.

Denne er fra Heidi. 1000 tak :0)

There`s some rules for this award as well:

1. The winner can put the logo on her blog

2. Link the person you received your award from

3. Nominate at least 7 other blogs

4. Put links of those blogs on yours

5. Leave a message on the blogs of the girls you`ve nominated

Hvor er det skønt at vide at der er nogle som mener at jeg fortjener en award.

Nu skal de så gives videre, men det må vente til en anden dag, jeg er simpelhen for træt nu.

Så godnat. Sov godt og drøm sødt ;0)

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Morn..... hold da op du er blevet "begavet"..... men det varmer utrolig meget at man bliver betænkt.... og så meget mere på sådanne møgvejrs dage vi har i øjeblikket ;-)

Hygge fra Betina

Thanni sagde ...

Der ligger en bette ting til dig på min blog - jeg ved godt du har fået den før, men den er ikke mindre velment af den grund ;)