tirsdag den 10. juni 2008

Lidt indkøb og et enkelt kort.

Jesper og drengene havde været så letsindig at forærer mig "bare-bestil-hvad-du-vil-ha'" i morsdagsgave, så det gjorde jeg (næsten). Jeg har fået en crop-A-dile big bite. og gud hvorer jeg glad for den, og så "fik" jeg også lige lidt nye stempler. Kan man forlange mere i morsdagsgave, det synes jeg ikke :0).


Jeg er helt vild med den lille trolde-dreng, og selvfølgelig skulle de lige testes.

Alle tre stempler er farvelagt med copic (og tilda)tusser.

Kortet er en bestilling. hovedeparten er lift fra Haveejer. Stemplet kender I nok, papiret er noget gammelt billigt papir, blomster, tekst, "blade" og firkløvere er skåret på silhouetten, og det er ovalen også. Tekst og lyserøde blomster har fået et lag glossy accent. og så er det sværte på næsten alt ;0).

Ha' en go' dag og tak fordi du kiggede forbi :0)

7 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da en skøn mors dags gave! Og jeg kan godt forstå, du er vild med troldedrengen; han er da for nuttet.

fie & Co sagde ...

Uhm... Det ser skønt ud;0)

Du har fået en award, kig forbi min blog

Pia sagde ...

super lækker morsdags gave og flot kort du har lavet

Heidi sagde ...

ejj hvor lækkert med sådan en mor`s dagsgave :o)

Super søde stempler og skønt kort igen :o)

Netti sagde ...

Heyy du har også Agnes stempler. hende har jeg også købt og faktisk også prinsessen. Hun er sååå sød.
Sikke da en lækker gave at få - sådan een tror jeg ikke min mand turde give mig ..hehe.

Charlotte Ravn sagde ...

Fine stempler du har fået og et rigtigt fint bryllupskort du har lavet!

Thanni sagde ...

Det var da en skøn mors-dags gave du fik, og hvor er det et sødt kort du har lavet :)